martes, 22 de septiembre de 2009

Tirurí

No se per qué pero tinc ganes de parlar en valencià, i com és el meu blog, pues parle en valencià. Notícies: que ja estic matriculada de l'escola d'idiomes per a fer 1er de francés, i que com una no tenía prou, pues vaig a fer la prova de nivell per a 2on de alemany el dijous (sense haver estudiat, que mola més). A més tinc un altre treball, aixina que encara que tinga que treballar cuatre dies a la setmana, guanyaré més. I com tinc el treball a 10 minuts de l'escola, no tinc que preocuparme per no arribar a temps.
A banda d'això, hui ha sigut un dia prou extrany. Primer m'he trobat a Iván a l'EOI, i he parlat en ell de fer una quedada de Cahersiveños, pero la seua resposta ha sigut que no té ganes. Després ha faltat poc per a que xafara a Carla en la meua bici, i li he dit el mateix, pero ella diu que li faria il·lusió, aixina que provarem a ferla, i qui vullga que vinga, i qui no que se quede a sa casa, que li anem a fer!
I res més, que me'n vaig al llit perque demà tinc que alçarme a les... bufff, molt prompte!
Ale, bona nit!

No hay comentarios: